14. tammikuuta 2015

Kuulumiset

Heipsan pitkästä aikaa mahdollisille olemassa oleville lukijoille. Ei, tämä ei ole paluu bloggaamisen pariin ainakaan aktiivisena bloggaajana. Tämä ei ole myöskään pahoittelu kirjoitus siitä, kuinka olen ollut laiska ja aikaansaamaton. Mähän lupasin teille jossakin vaiheessa, että ottaisin itseäni niskasta kiinni ja kirjottaisin enemmän. En, en koskaan ottanut itseäni niskasta kiinni. Olen unohtanut koko blogimaailman täysin. En lue blogeja yhtä aktiivisesti kuin ennen ja suurempi tauko tästä ihmeellisestä kirjoituksien maailmasta on ollut rentouttavaa, mutta olen myös keskittynyt täysillä asioihin, koska en ole jatkuvasti käyttänyt aikaani stressaamalla blogistani. 

Mun mielessä on kuitenkin pyörinyt näiden kuukausien aikana monen monia ajatuksia niin menneestä kuin tulevastakin. Joulukuun alku oli mulle muutoksellisesti rankinta aikaa, koska jouduin niin ikään saattamaan mun ensimmäisen oman lemmikin hautaan. Emppu on nyt pilvien reunoilla ja toivon, että se pieni ropelikorva ystäväni ja perheenjäseneni tietää, että täällä on sydän joka kaipaa äärettömän paljon tuhisijaa. 

On tässä kaikkea muutakin ei niin mukavaa ja sitten taas mukavaa tapahtunut. Syksyn aikana mun asuntooni tulvi katolta kaksi kertaa vedet. Ensimmäisen kerran tapetit vaihdettiin ja kahden viikon päästä vuosi uudestaan. No nyt olenkin sitten muuttamassa tämän kuun puolella unelmien kaksioon, jossa on tuplasti neliöitä nykyiseen asuntooni verrattuna. Tuntuu hassulta, että keittiö on yhtä iso kuin nykyinen olohuoneeni tai ainakin melkein. Monet varmasti miettivät mitä järkeä on muuttaa yksin kaksioon, mutta näin kaksi ja puoli vuotta yksiössä asuessani olen kaivannut erillistä makuuhuonetta ja isompaa keittiötä. Muutos tekee muutenkin hyvää, koska samalla pystyy aloittamaan tämän vuoden paremmalta pohjalta, kun elämässä tapahtuu suuria muutoksia. Ja unohtamatta shoppailuintoa, joka on päässyt valloilleen heti uuden vuokrasopimuksen kirjoittamisen jälkeen. 

Mukavat viikonjatkot <3 p="">


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti