10. maaliskuuta 2014

Zinzino Event Kick Off

 photo turku4_zps7dbf61e8.jpg
 photo turku2_zpsd0bf97de.jpg

Suuntasin lauantai aamuna yhdessä Saulin kanssa Turkuun kohti Zinzino eventtiä. Jasmin pyysi mua mukaan helmikuun puolessa välissä ja tottakai lähdin mukaan, kun kerran Jasmin omaa hyvyttään maksoi liputkin. Mulla ei ollu mitään ennakko-odotuksia päivän suhteen, vaan menin avoimin mielin paikalle. Tapahtuma kesti siis yhdestä noin kello puoli yhdeksään ja sain noiden tuntien aikana niin paljon infoa, että ei tosi! Kaikki tieto oli hyödyllistä ja hyödynnettävissä ja lisäksi sain noiden tuntien aikana monia uusia kavereita ja tietenkin kahviakin tuli juotua ihan riittävästi! Päivän kuitenkin kruunasi Pekka Hyysalon puhe ja kyllä siellä joka toinen ainakin kyyneleitä päästi katsomossa. Niin sympaattinen ihminen kyseessä, että ei voi muuta kuin olla iloinen toisen puolesta!

 photo turku1_zps8d5c488e.jpg
 photo turku3_zpsedc21b9c.jpg

Tapahtuma päättyi iltabileisiin jossa päästiin sitten tanssimaan ja juttelemaan muiden ihmisten kanssa enemmän. Juominen kuitenkin pysyi tällä kertaa vain muutamassa ja ehkä ihan hyvä niin. Tunnelma oli niin rento ja pystyi olemaan täysin oma itsensä vieraidenkin ihmisten seurassa. En oo varmaan ikinä esitelly itseäni yhden päivän aikana niin moneen kertaan! Bileiden jälkeen suunnattiin Hesburgerin kautta yöpaikallemme ja lauantai aamuna ennen omaa lähtöäni takaisin kotiin käytiin syömässä Jasminin kanssa Hansan Greenzissä ihanat lohisalaatit, vaikka kyllä hieman hintavat olikin, mutta kuitenkin hintansa arvoiset ;)

 photo bj_zpsc76dab8f.jpg

Mutta mihin se eilinen ilta oikeasti päättyi? Ostin perjantaina uuden velour hupparin, johon kääriydyin kylmissäni ja seurana oli tietysti Ben & Jerry's jäätelöpurkki ja H&M:n uusin kuvasto. Illalla alkoikin Koston kolmas tuotantokausi jota seurasin silmätarkkana ja odotan niin paljon jo tulevia jaksoja. Miksi tää tulee vain kerran viikossa? Onneksi kotoa löytyy kaksi ensimmäistä kautta, niin voi niitä sitten tylsyyteen ja seuraavaa jaksoa odotellessa katsoa!

9 kommenttia:

  1. Hei Tuuli,

    Tiesithän että ZinZino on pyramidihuijaus?

    -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole. Et ilmeisesti kyseistä hommaa tee, joten naurettavaa väittää tuollaista. Se toimii kyllä pyramidin tavoin, mutta huijauksesta en puhuisi, koska olen sivusta seurannut sitä miten tossa tienaa, jos on vain valmis tekemään hommia :)

      Poista
  2. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2304555-zinzino/

    http://www.zinozino.com/

    Kannattaa tsekata em. viestiketjut ainakin ennen kuin lähtee koijattavaksi. Jos vahingossa erehtyy huijattavaksi niin siinä on parin viikon katumisaika jolloin siitä pääsee vielä eroon ja rahat saa takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi sä huolehdit täysin tuntemattoman ihmisen asioista? Ensinnäkin mä oon lukenut ketjua, josta te kaikki ootte mun blogini bonganneet. Mä en ole vielä liittynyt yhtään mihinkään ja mun mielestä koko tilaisuus oli mielenkiintoinen ja opetti paljon. Ja koijattavaksi? Millä tavalla tossa koijataan? Musta on käsittämätöntä, että esimerkiksi sinulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin notkua koneella ja lukemassa kyseisiä palstoja :)

      Poista
  3. Hei Tuuli,

    Olin itsekin kyseisessä tapahtumassa ja voin kertoo sulle että ZZ on selkeästi pyramidihuijaus joissa on poliisin tutkintapyyntö vireillä.

    Älä missään nimessä lähde siihen mukaan äläkä laitaa yhtään rahaa siihen firmaan.

    Suosittelen että saat myöskin puhuttu sun kavereille järkeä niin että hän lähtee koko jutusta pois ennen ku se kaatuu.

    Terveisin
    Timppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua oikeasti naurattaa teidän keskustelupalsta infot minusta ja mun blogista. Eikö teillä ihmisillä oikeasti ole muuta elämää kuin miettiä ja keskustella tollaisista asioista? Mä en ole mihinkään mukaan lähtenyt eikä mulla oo tarvetta kertoa mun ystävälleni, että mitä hänen kuuluu tehdä niin kuin ei teidänkään tehtävänne ole neuvoa minua tässä asiassa. Ilmeisesti omistatte harvinaisen tylsän elämän jos elämän kohokohta on päästä avautumaan tuntemattomille ihmisille tästä firmasta? Mitä sä hyödyt siitä, että lähteekö joku siihen mukaan vai ei? Tuskin mitään.

      Poista
    2. Ehkä joitain ihmisiä oikeasti vaan edelleen kiinnostaa se että muita ihmisiä ei kuseteta. Vai olikohan se niin että me muut ollaan vaan kateellisia kun ei haluta lähteä Zinzinoon mukaan? Jälkimmäinen on varmaan se totuus joka sinuun parhaiten uppoaa?

      Poista
    3. Kuseteta? Eiköhän se oo jokaisen ihmisen oma valinta lähteekö hommaan mukaan vai ei ja eihän tossa mitään tietääkseni menetä jos ei aloituspakettia itselleen ota ja itse en sen ottamista voisi kyllä kusetukseksi sanoa. Olenko väittänyt, että olisitte kateellisia? Mua vaan naurattaa se, etteikö ihmisellä ole oikeasti muuta tekemistä elämässään. Itse olet valintasi tehnyt, kun et ole mukaan lähtenyt. Ihmettelin silti suuresti tätä teidän hyökkäystä kyseistä firmaa vastaan. Miksi ette saman tien varoittele ihmisiä Tupperwaresta tai Oriflamesta? Te voitte mun puolesta jatkaa keskustelua naurettavalla linjallanne, sillä mä en aio ottaa kantaani tähän tai perustaa mun blogista mitään naurettavaa Zinzinon arvostelupalstaa. Kiitos trollit!

      Poista
    4. Oli kyllä hieno tapahtuma ja Pekka Hyysalon tarina kruunas vielä potin. Hyvä Blogi sulla!!

      Poista