4. maaliskuuta 2014

Viime päivien kuulumisia

 photo 1506063_10203332378581263_1822600948_n_zps0a0d5d73.jpg

En tiedä kuinka moni teistä on jo huomannut, mutta vaihdoin bannerin eilen ja omasta mielestäni tuo on paljon parempi kuin edeltäjänsä. Viikonloppu meni kotona ollessa ja lenkkeillessä ja huumoria aiheuttikin lauantaisella lenkillä se, että täysin tuntematon mies alkoi juosta mun vierellä ja kuvasi mua kun juoksin. Tosin en tiedä oliko tämä sittenkään humoristista vai suoraan sanoen ahdistavaa? Illalla menin myös viihteelle, vaikka baariin asti en ikinä tietäni löytänytkään, vaan päädyttiin auton kyytiin. Päivän asu koostui uudesta paidasta, sekä uusista housuista. Olen niin rakastunut noihin housuihin, jotka ostin pilkkahintaan alennusmyynneistä. 

 photo 123444_zps78cc7af7.jpg

Eilen oli ensimmäinen koulupäivä loman jälkeen ja sainkin kuulla heti iloisia uutisia, sillä opinnäytetyöni oli kuulemma kiitettävän arvoinen. Työtunnit eivät ole siis menneet hukkaan ja toisaalta tuntuu haikealta nää viimeiset viikot koulussa, kun on alkanut itse panostamaan vasta tänä lukuvuonna opiskeluun. Iloa tuo myös se, että elämätapamuutoksen alusta on nyt maaliskuun alkupuolella tulossa täyteen vuosi. Tai tarkemmin sanottuna siitä, kun huomasin ensimmäisen kerran laihtuneeni. Kyllä meinasi itku päästä, kun tein yläpuolella olevaa kuvaa kännykälläni. Mä olen oikesti saavuttanut elämässäni omasta tahdostani alusta loppuun jotakin, joka pidemmän päälle oikeasti vaikuttaa mun omaan hyvinvointiin todella paljon. En ole ylpeä pelkästään menetetyistä kiloista vaan myös siitä, että olen tyytyväinen itseeni ja omistan nykyään todella hyvän itsetunnon.

Mä yritän väsätä teille huomenna tai torstai aamuna lopun infon Oral-B kampanjasta! Postaus on viivästynyt viikolla, kun viime viikoksi tulikin muutakin tekemistä kuin kotona löhöilyä. Nyt mä kuitenkin tällä hetkellä panikoin siitä, että joutuuko tämäkin ikuinen terveenä pysyjä flunssan uhriksi, sillä kylmätväreet menevät kokoajan ja lihaspistoksiakin jaloissa on jo ilmennyt. Kunhan en vain tulisi kipeeksi, kun lauantaina olisi tarkoitus tosiaan suunnata Turkuun ZinZino Eventtiin, mutta toisaalta toivon sitä, että tulisin sitten kipeäksi edes ennen sitä Amsterdamin matkaan johon on aikaa alle neljä viikkoa. Jännittää!

2 kommenttia:

  1. Vautsi, huikean paljon onnea niin opparista kuin selkeästi onnistuneesta elämäntapamuutoksestakin! Sulla on todellakin aihetta olla ylpeä itsestäs, mahtavaa :)

    VastaaPoista