23. maaliskuuta 2014

Rankka viikko

Mulla on harvinaisen hyvä syy olemassa sille miksen ole tällä viikolla postaillut. Viikko sitten mulla alkoi järjetön hammassärky ja varasinkin sitten maanantaina aamusta hammaslääkärille ajan ja onneksi pääsinkin samana päivänä. Puudutuspiikki ikeneen ja juurihoito alulle kulmahampaaseen. Silloin oli helpottunut olo, mutta eipä ollut sen jälkeen. Penisiliinikuuri kouraan ja apteekin kautta kotiin lääkkeiden kanssa.

 photo laumlaumlke_zps6f9ddc57.jpg
 photo saumlrkyy_zps831e76ee.jpg

Luulin kaiken olevan ohi, kunnes tiistaina herätessäni mun naama oli oikealta puolelta turvoksissa. En säikähtänyt, koska ajattelin sen olevan normaalia, vaikka ennen juurihoidon jälkeen vastaavanlaisia oireita ei olekaan ollut. Mikä olikaan parempi sattuma kuin työhaastattelu samalle päivälle? Toivoa kuitenkin oli, että keskiviikkona kaikki olisi ohi, sillä mulla oli edessä uusi hammaslääkäri reissu. Keskiviikkona sainkin tuomiokseni sen, että kaikki tämä johtuu vain puudutuksesta, joka mulle laitettiin maanantaina. Ihmettelin tätä kyllä suuresti, sillä samaa puudutusainetta mulla on käytetty jo viisi vuotta.

 photo saumlrky_zps1bed7767.jpg

Torstai oli kaikista vaikein päivä. Mä oikeasti itkin aamulla, kun kurkkasin ensimmäisen kerran peiliin. Mä en oo koskaan ajatellut, että joudun itkemään omille kasvoilleni. Mä en meinannut saada oikeata silmääni auki, sillä se oli muurautunut melkein kiinni. Puolet naamasta oli niin turvoksissa, että näytin ihan kamalalta. Kävin terveyskeskuksessa kysymässä apua, mutta oliko yllätys etten sitä saanut, vaikka naama olikin tuollainen? Eipä onneks tarvinnu maksaa kysymyksistä mitään.

 photo saumlrkyyy_zpsa1036f93.jpg

Nyt sunnuntaina kuusi päivää hammaslääkärin jälkeen mun naama näyttää jo vähän enemmän normaalilta. Kuitenkaan kipu ei ole poskestani hävinnyt ja painamalla nenäni vierestä kipu/paine säteilee suoraan maanantaina juurihoidetun hampaan juureen. Huomenna marssinkin siis hammaslääkärin neuvontaan ja avaan suuni ja pyydän aikaa tulevalle viikolle, koska mä tosissaan haluan naamani ja suuni kuntoon ennen Amsterdamin matkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti