30. maaliskuuta 2014

Matkalla Amsterdamiin

Huomenna aamulla lentokone siis starttaa ja lähtee pilvien halki kohti Hollantia. Bussi lähtee Forssasta kolmen aikaan yöllä, joten valvomista on tiedossa ihan riittävästi. Mulla on kauhee pakkauskriisi menossa, sillä ensi viikoksi on luvattu melkein hellelukemia ja mun kesävaatteet on aika rajalliset. Illalla kuitenkin ilma viilenee sen verran, että tarvitaankin vähän paksumpaa vaatetta. Matkalaukku on jo täysi mennessä ja kun sitä tilaa pitäisi jättää ostoksillekin. Tarvitsenko sittenkään kahta takkia matkalle? Tarvitsenko näin paljon vaihtovaatteita? Ikuisia kysymyksiä, että on ihanaa olla nainen. 

 photo Untitled10_zps54dc4914.jpg

Eilen sain myös ihanan pakkausapulaisen itselleni. Emppu olis ilmeisesti myös innokas lähtemään matkalle. Nyt tänään oon vain karsinut vaatteita ja pakannut käsimatkatavaroita. Loput pakkaukset suoritan vasta myöhään illalla, sillä tämän päivän aikana tarvitsen vielä useimpia tavaroita, joita matkallekin olen ottamassa!

 photo Untitled11_zps25b254a0.jpg

Mä lupaan noiden viiden päivän aikana ottaa todella paljon kuvia ja kasaan tänne luultavasti monta Amsterdamiin liittyvää postausta, joten saatte vihdoinkin nähdä kameralla otettuja täällä sen sijaan, että kuvaisin kännykällä! Nyt alan kuitenkin tekemään viimeiset siivoukset täällä kotona, jotta ensi viikolla voin tulla siistiin kotiin ja on ainakin enemmän tilaa levittää matkalaukun sisältöä. Kannattaa kuitenkin seurata mua Instagramissa, sillä sinne tulen päivittämään joka päivä useasti kuvia! :)

2 kommenttia:

  1. Otaha oikeestikki sitte paljon kuvia!!! Ja hyvää reissua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu otan! Mulla on kamera pakattuna laukkuun ja yllärinä otan myös fisheyen mukaan! ;) Kiiitos! :)

      Poista