10. maaliskuuta 2014

Kokemukset Oral-B vaihtopäistä

Paketin saapumisesta on nyt pari päivää aikaa ja olen ehtinyt kokeilemaan kaikkia harjaspäitä. Luettuani tuotteiden selostukset siitä, että mihin niiden pitäisi auttaa niin olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä. Yllätyin siitä, että kuinka paljon puhtaampaa jälkeä oikeasti tulee tuolla sähköhammasharjalla verrattuna siihen tavalliseen. En jaksa erikseen suositella mitään näistä, koska kaikki ansaitsevat todellakin paikkansa mun valikoimassa. 

 photo oralb5_zps24560478.jpg
 photo oralb_zpsb95f08f5.jpg

Mulla on etuhampaissa paikkojen reunoissa värjääntymiä, jotka ärsyttää mua suunnattomasti ja oon ajatellutkin pyytää hammaslääkäriä seuraavalla kerralla hiomaan ne pois. Näillä päillä sain kuitenkin hyvin pelastettua tilannetta jonkin verran, sillä pyörivä liike auttaa siihen lähtemiseen juuri sillä tavalla kuin on luvattukin. Mä uskon siihen, että te jotka käytätte Oral-B sähköhammasharjaa, tulette löytämään itselleni juuri sen teille sopivan harjaspään. Mut on aivan myyty ja ehdottomasti käytän tätä tuotetta jatkossakin. Kuitenkin nopeissa tilanteissa mä pidän varalla mun normaalia hammasharjaa, koska tuntuu siltä että sen käyttöön menee vähemmän aikaa kuin siihen, että alkaisin harjaamaan hampaitani sähköhammasharjalla. Tässä tapauksessa pitäisi ottaa kuitenkin vain tavaksi se, että teen aamurutiinini niin, että mulle jää sitä aikaa sen sähköhammasharjan käyttöön. 

Netistä katselin niin noilla paketeilla on hintaa noin kympin verran, joten kahdesta harjaspäästä toi ei omasta mielestäni ole kauheen suuri hinta siitä, että se harjaspää oikeasti toimii ja auttaa pääsemään niistä ongelmista joita itsellään on.

Huomenna ajattelin kirjoittaa viime viikonlopusta, sillä se oli aivan superi ja näin ihania ihmisiä pitkästä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti