26. helmikuuta 2014

Viikon sisällä

 photo Untitled9_zps36760c93.jpg

Tein eilen maailman parhaita protskupannukakkuja! // Kuvateksti kertookin jo kaiken. // Oon niin kärsimätön tän vatsani kanssa. Aina välillä tuntuu, että turvotus on kahdoksissa, mutta sitten se taas palaa! // Tänään olin salilla pitkästä aikaa jopa viikon tauon jälkeen ja sen kyllä huomasi. Treeni ei kulkenut niin hyvin kuin aiemmin 

 photo Untitled10_zpsf7b3f702.jpg

Mulla oli ensimmäistä kertaa päässäni vuonna 2011 syksyllä arvonnassa voitettu ihanan Nooran tekemä panta! //  Tässä yksi lemppari välipaloista tällä hetkellä. Vähärasvaista luonnonjogurttia marjamyslin kera! // Oon niin rakastunut näihin uusiin treenipöksyihin, että laitoin ne maanantaisella kauppareissulla jalkaan. // Sunnuntaisen iltalenkin jälkeen tyytyväisenä, mutta hikisenä.

Tässä siis pieni kooste mun uusimmista Instagramissa olevista kuvista. Aluksi tuntui, että tää loma ei lopu ikinä, mutta nyt keskiviikkona toivoisi loman jatkuvan vielä ensi viikonkin ajan. Varmaan tuttu tunne muutamalle? Lisäksi mulle on noussut järjetön stressi kesätöiden suhteen. Mä kun en millään haluaisi viettää tätäkin kesää neljän seinän sisällä. Hakemuksia on laitettu jo jonkin verran eteenpäin, mutta vielä ei pidä luovuttaa! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti