8. helmikuuta 2014

Uudet hiukset!

Mulla oli tosiaan varattu kampaaja-aika eiliselle ja vähän jännittyneenä astuin ovesta sisään neljän maissa. Olin raahannut vanhat pidennykset mukaani ja katsottiin, että voisiko niitä vielä käyttää. Mari kuitenkin sai aivopestyä mut ja päätin, että annan nyt vain omien hiusten levätä rauhassa ja kasvaa ainakin kesään asti. Mulla on kuitenkin aika selvä visio siitä, että millaiset hiukset haluan. Ruskeaa, vaaleaa ja mahdollisimman luonnolliset. Vanha liukuvärjäys kun ei enää toiminut lyhyissä hiuksissa, puhumattakaan kymmenen sentin juurikasvusta. 

 photo Untitled18_zps3162ccf8.jpg

Kyllä taas sai todeta sen, että kuinka hyvin mun ja Marin yhteistyö toimi! Mä annoin vihdoin leikata mun latvoista vähintään sen viisi senttiä pois, vaikka aina olen ollut sitä mieltä ettei niitä latvoja leikata, koska en halua lyhyitä hiuksia. Leikkauksen jälkeen mun hiukset tuntuivat melkein pidemmiltä peilistä katsoen, sekä hiuksiin tehdyn raidoituksen ansiosta mun hiuket näyttää terveemmiltä, mutta myös samalla tuuheilta!

Mitäs mieltä olette lopputuloksesta? Ja hyvää viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti