22. helmikuuta 2014

Treenailua ulkona

 photo Untitled3_zps16f3f3d8.jpg
 photo Untitled2_zps9a8ff5e5.jpg

Mä oon aina maailman paras tekosyiden keksijä. Kesällä jos tuulee, sataa vettä tai on jotain muuta tekemistä, niin jätän helposti treenin väliin ja tällä kertaa tarkoitan lenkkeilyä. Sain kuitenkin torstaina ihmeellisen päähänpiston ja ajattelin mennä perjantaina Ahvenistolle ''Apparalle'' vetämään treenin samalla, kun vien pikkusiskoni isällemme Renkoon. Sopivasti uudet treenihousutkin tippuivat postilaatikosta sisään perjantaina, joten ne pääsivät heti käyttöön. Voin kuitenkin kertoa, että talvella lenkkeily ei ole mua varten. Varsinkin jos kyseessä on vaihteleva maasto, koska mäet olivat jäässä ja varsinkin alamäet piti kävellä alas, ellei sitten olisi halunnut murtaa omia luitaan.

 photo Untitled1_zps49475e34.jpg
 photo 1972443_10203266541055366_1693354964_n_zps5834d1f9.jpg

Eilen illalla sain ajatuksen, koska eilinen lenkki jäi vain yhteen kierrokseen, että tänään aamulla pitäisi tehdä aamu aerobinen. No mikä olikaan parempi idea kuin lähteä yhdeksältä aamulla kohti Lamminrannan rappuja. Kymmenen kertaa ylös ja kymmenen kertaa alas ja kyllä reidet huusi pepun sijaan hosiannaa. Kesällä pitää ottaa tavaksi ainakin kerran viikossa nuo rappuset ja kokeilla eri tyyleillä, jotta saisi vaihtuvuutta. Löysinkin eräästä blogista mainion porrastreenin, jota todellakin aion soveltaa jatkossa, mutta kuitenkin mielummin kesällä. Mua kun tonne ulos ei enää saa, paitsi sitten kun tiet ovat kokonaan sulat. Kaupungissa lenkkeily kun ei pahemmin mua inspiroi....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti