22. helmikuuta 2014

Oral-B vaihtopäät

 photo oralb5_zps24560478.jpg

Oon pienestä asti joutunut käymään hammaslääkärillä. Syy on se, että olen perinyt vanhemmiltani sellaisen hammaskaluston, joka reikiintyy helposti. Tai no oikeastaan tämä kuulemma johtuu siitä, että mammani söi odottaessaan äitiniä jotain lääkettä, joka ilmeisesti vaikutti meidän lasten hampaisiin. Olen kuitenkin tottunut käymään lääkärillä monia kertoja kuukaudessa. Viimeisestä käynnistä on kuitenkin aikaa jo puoli vuotta ja seuraava aika olisi tiedossa vasta kesäkuussa, mutta särkevien takahampaiden johdosta saatan joutua varaamaan ajan jo kahden viikon päähän.

 photo oralb4_zps2b8afe9d.jpg

Mä olen aina käyttänyt normaalia hammasharjaa, vaikka meidän lapsuudessa kotiin hankittiin sähköhammasharja. Sen käyttöä kuitenkin vaikeutti aina vaihtopäiden vaihtaminen ja muutenkin ajatus siitä, että käyttää ''samaa'' harjaa toisten kanssa tuntui ällöttävältä. Viisaudenhampaiden poiston jälkeen mulle oli varattu aika suuhygienistiltä. Mulle ollaan aina hammaslääkärissä suositeltu sähköhammasharjan käyttöä, mutta silti olen pysynyt normaalissa harjassa, koska tuntuu että sähköhammasharjan käyttöön kuluu runsaasti enemmän aikaa kuin tavallisella harjalla harjaamiseen. Mua opetettiin myös hammaslääkärissä pesemään tällä sähköhammasharjalla hampaat niin, että saisin mahdollisimman puhtaat hampaat.

 photo oralb_zpsb95f08f5.jpg

Nyt sain ilokseni liittyä Buzzadorin Oral-B vaihtopäät -kampanjaan, jonka tarkoituksena on kokeilla kolmea erilaista vaihtopäätä: 3D WHITE, TRIZONE sekä FLOSS ACTIONIA. Jokainen paketti sisältää kaksi kappaletta vaihtopäitä, joten paketti on hyvä joko yksin asuvalle tai pariskunnalle. Oral-B vaihtopää sarjaan kuuluu monia erilaisia vaihtopäitä (jopa kaksitoista erilaista), jotka sopivat eri tarpeisiin. Kaikki vaihtopäät sopivat kaikkiin Oral-B sähköhammasharjoihin (Pulsonicia lukuunottamatta). Vaihtopäät sopivat herkille hampaille, kipeille ikenille, ahtaille hammasväleille sekä hampaille, joissa on värjäytymiä. Tämän listan takia halusin kokeilla juuri näitä vaihtopäitä.

Oral-B Floss Action puhdistaa syvemmältä hampaiden väleistä. Harjakset ulottuvat syvälle hammasväleihin ja poistavat plakkia tehokkaasti.

 photo oralb2_zps7c3e0899.jpg




Oral-B 3d White on suunniteltu värjäytymien poistoon hellävaraisesti ja luonnollisesti. Hammaslääkäreiden innoittama kuminen kiillotuskuppi poistaa hammaspinnoilta esimerkiksi kahvin, teen ja tupan aiheuttamia värjäytymiä.

 photo oralb1_zpsa0df7379.jpg



Oral-B TriZone tekee hampaista puhtaammat ja ikenistä terveet. Harjaspään kolmen toiminnon innovatiivinen puhdistustekniikka poistaa plakin syvältä hammasväleistä, jolloin plakinpoisto on ylivoimaista tavalliseen käsikäyttöiseen hammasharjaan verrattuna.

 photo oralb3_zps2a44e588.jpg


Paketti sisälsi myös Oral-B PRO EXPERT -hammastahnan, joka mulla onkin ollut käytössä jo ennen kampanjan alkamista. Olen ollut todella tyytyväinen kyseeseen hammastahnaan ja voinkin vain suositella sen käyttöä teille lukijoille. Tahna ehkäisee: plakin, hammaskiven ja reikien muodostumista. Tahna myös valkaisee hampaita poistamalla pinnallisia tummentumia ja säännöllisellä käytöllä voidaan vähentää hampaiden vihlontaa sekä tahna raikastaa hengityksen. Tärkeintä on kuitenkin se, että hammastahna ehkäisee hammaskiilteen kulumista.

 photo oralb6_zpsf0c7a64f.jpg

Olen tekemässä näiden vaihtopäiden käytöstä ensi viikolla uuden postauksen, jottei tästä tulisi niin kauhean pitkä. Toivottavasti saitte kuitenkin jotain irti tästä postauksesta ja itse odotan jo näiden käyttöä! Buzzadorina en saa rahallista korvausta osallistumalla kampanjaan. 

2 kommenttia:

  1. tästä postauksesta löysin itselleni ainaskin apua c: mulla on taipumusta hammaskiveen, joten toi viimenen vaihtopää kuulostaa just hyvältä mulle c: !

    http://riikkarawr.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Mä aloitan noiden kokeilemisen huomenna ja varmasti juuri tuosta viimeisestä! Saa nähdä toimiiko :D Mutta kannattaa pysyä linjoilla ens viikolla, kun teen arvostelut noista, että tuntuuko miellyttävältä suusta ja auttaako ylipäätään :)

      Poista