13. helmikuuta 2014

Muista rakastaa itseäsi

Mä en ole viime vuosina ollut kauhean innoissani huomisesta päivästä. Ystävänpäivä merkitsi mulle enemmän ala-aste aikoina jolloin aina annettiin luokkakavereille kortteja ja ehkäpä jotain lahjojakin. Nykyään toivotetaan Facebookissa ''Hyvää ystävänpäivää!''. Mä kuitenkin liputan sille, että kyseisenä päivänä niiden ystävien kanssa vietetään aikaa ja tehdään jotain kivaa. Tänä vuonna ystävänpäivä on perjantaina ja se mahdollistaa jo todella paljon. Miten kävisikään loistava tyttöjen ilta tai romanttinen illallinen ravintolassa, kun seuraavana päivä ei ainakaan ole koulua tiedossa. 

 photo Untitled21_zps6b16265a.jpg

Mä oon tottunut viettämään ystävänpäivän yksin. Vuonna 2010 aloin seurustelemaan silloisen poikaystäväni kanssa ystävänpäivänä ja silloin se päivä tuntui erityisen tärkeältä. Ei kuitenkaan enää sen jälkeen, kun päätimme erota. Viime vuonna seurustelin ystävänpäivän aikaan, mutta en silti viettänyt sitä silloisen poikaystäväni kanssa. Toivottelin KappAhlin kassalla vain kaikille hyvää ystävänpäivää ja asiakkaat toivottivat minulle. Joskus haaveilen siitä, että saisin kokea sen ystävänpäivä humun jossain muualla kuin Suomessa. Ihan katkeroituneena katselen ystävänpäivänä aina Valentine's Day -elokuvan, jossa miehet jaksaa muistaa naisia ihanilla kukkakimpuilla ja päivällisillä. Totuus kun täällä kotimaassa on itselläni aivan eri...

Lainaten omaa Facebook päivitystäni: ''Huomenna on ystävänpäivä ja tuttuun tapaan vietän sen yksin. Lahjoja tai kukkia ei pahemmin satele, joten kävin ostamassa itelleni mukin tuolla teksillä. Pitää muistaa, että tärkeintä ei ole se, että joku rakastaa sinua vaan se, että osaat rakastaa itseäsi!'' 

 photo Untitled19_zps9c2e21f5.jpg
 photo Untitled20_zpsae2b3f55.jpg

Kävin eilen treenaamassa olkapäät ja ojentajat. Hiljaa hyvä tulee ja en pidä mitään kiirettä näiden lihasten kanssa. Mielummin teen tätä ''projektia'' niin, että se tuntuu itsestä miellyttävältä. Mahassa on ollut viime aikoina massakauden takia kauhea pöhötys päällä, mutta eiköhän se tämän dieetin jälkeen katoa ainaki hetkeksi. Joku tuli mulle instagramissakin sanomaan, että kyllähän tossa selvästi vatsalihasten alkua näkyy, mutta itse näen vain nesteytyneen kropan. Ehkä kesään mennessä tulokset vatsan alueella on hieman paremmat ja pääsen noista viimeisistäkin läskeistä eroon. 

Pakko silti myöntää, että olen todella tyytyväinen tähän tilanteeseen johon olen päässyt tähän mennessä. Vuosi on eletty tällä elämäntapamuutoksella ja loppua ei näy. En olis ikinä uskonut, että innostun terveellisistä elämäntavoista näin paljon. Lauantaina tulee tähän tilanteeseen kuitenkin hetkellinen muutos, sillä mennään Essin kanssa viettämään niin sanottua tyttöjeniltaa, vaikka seuraan kuuluukin miehiä. Hyvää ruokaa, laittautumista, musiikkia, juomista ja tietysti seura kruunaa tulevan viikonlopun! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti