14. tammikuuta 2014

Kampaajalle mars!

Mulla olis varattuna kampaaja-aika ensi kuun ensimmäisille päiville ja mulla on jo tiedossa millaiset hiukset haluan, mutta silti päässä pyörii ajatus siitä mitä haluan sen jälkeen. Suurin osa mun tyytyväisyydestä ulkonääköni syntyy mun hiuksista. Mulle oli kova pala ottaa pidennykset pois, koska tunsin itseni paljon kauniimmaksi pitkillä hiuksilla, mutta tiedostin kuitenkin sen etten tulisi koskaan saamaan omia pitkiä hiuksia jos olisin jatkanut pidennysten käyttöä. Nyt olin täysin tyytyväinen tähän päätökseen laittaa pidennykset pannaan kolmen vuoden käytön jälkeen. 

 photo Untitled10_zps4fd629e9.jpg

Mulla on hiusväri vaihdellut kerran tai kaksi vuodessa. Joku vuosi on ollut blondit ja samana vuonna olen vetänyt tummat ja taas seuraavana vuonna olen päättänyt vetää blondit. Nyt kuitenkin kampaaja on viime aikoina sanonut, ettei suostu vaalentamaan mun hiuksia enää kertaakaan. Ymmärrän hyvin tän päätöksen, sillä olen itse asiasta aivan samaa mieltä. Nyt onkin aika pysyä tummana tyttönä! Värinä olen ajatellut tummanruskeaa, mutta jättäisin kuitenkin vaaleampia raitoja, jottei väri olisi niin tunkkainen ja kylmä. Olen myös miettinyt sitä haluanko kylmän vai lämpimän sävyn hiuksiini, mutta tätä en ole kuitenkaan vielä päättänyt. Luultavasti annan Marille vapaat kädet, koska en kertaakaan ole pettyneenä kampaajalta tullut pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti