30. joulukuuta 2013

Itämeren aalloilla

 photo IMG_0451_zps80c817c9.jpg

Sain keskiviikko iltana viestin Essiltä, että onko mulla suunnitelmia perjantaille. No tuumailin siinä hetken ja tajusin, että eihän mulla ole. Essi ehdottikin, että lähtisinkö heidän porukan kanssa laivalle. Oli pakko kuitenkin miettiä kaksi kertaa, koska mulla oli tiedossa jo tällä viikolla oleva risteily jonne olen lähdössä Lauran kanssa ja sinnekin tarvitsin rahaa. Pelastin kuitenkin tilanteen ja sovittiin, että olen lähdössä heidän kanssaan! 

 photo IMG_0432_zpsc696249b.jpg
 photo laivag_zps46750b62.jpg

Perjantaina alottelin hyvissä ajoin ja kyyti saapuikin vähän viiden jälkeen. Autolla suuntasimme Turun satamaan, jossa teimme lähtöselvityksen ja jatkoimme matkaa odottelemaan. Laivalle saapuessa kävimme heti ostamassa alottelujuomia ja onneksi kaikki saatiinkin melkeen juotua juomapelien avulla. Tuli myös tutustuttua laivalla oleviin vartijoihin, jonka jälkeen suuntasimmekin baariin tanssahtelemaan. Illan muistikuvat ovat kuitenkin hämärät ja vain sen takia, että tuli aloteltua niin aikaisin. Naurua riitti pitkälle iltaan asti, kunnes tajusin, että on päästävä hyttiin lepäämään ja sinne sitten nukahdinkin. 

 photo IMG_0429_zps277ebb4b.jpg

Seuraavan päivän olot kertoivatkin riittävästi edellisen yön kuluista ja vasta nyt maanantaina olo alkaa helpottamaan. Saan kyllä olla onnellinen, että harvemmin baarin jälkeen tulee krapulaa, koska sitten kun se tulee, niin se tulee kaks kertaa pahempana. Lopuksi täytyy vielä kiittää maailman parasta matkaseuraa! Extempore reissut on parhaita, vaikka tää taisi ollakin eka vähän suurempi, mutta matkaseura teki siitä vielä hienomman :)

Nyt vain odotellaan ensi perjantaina tulevaa laivamatkaa Viroon. Tarkoituksena olisikin mennä katsomaan Titanic -näyttelyä ja syödä ihan reilusti. Uutta vuotta en tule viettämään ainakaan juomalla, joten nää laivamatkat saa korvata mun huomiset suunnitelmat!

15 kommenttia:

  1. Otitteko laivalla kuvia ainoostaan käytävällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään. Ne parhaimmat otokset nyt sattuvat vain olemaan niitä, jotka on otettu käytävällä :D

      Poista
  2. kauheen littee lankkuperse xD susta hävis muodot täysin ku laihduit :D onks toi nyt si sexikästä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Must se on ihan normaalii et läski lähtee ku laihtuu :( Mielummin treenaan itelleni kiinteen ja lihaksikkaan pyllyn ku vastavuorosesti omistan löllyvän läskikasan :) Mutta kukin tykkää mistä tykkää. En tietääkseni ole väittänyt täällä missään, että mun perse olis mitenkään hyvässä kunnossa? :D Ps. En pysty olemaan nauramatta tälle kommentille ja ihan vaan siksi, että teit ton kommentin nimettömänä :D Onnea ja menestystä tulevaisuuteesi, kun et uskalla edes omalla nimelläsi kertoa mielipiteitäsi!

      Poista
    2. Huomioiden vielä sen, että olet forssalainen ja näin ollen varmasti joku tuttu :'D Haha!

      Poista
  3. hahaha haha xD... eka ku oot lihavempi ni lihavana olo on iha ookoo mut heti ku laihtuu ni kusi nousee päähä ja pidät muita näköjää läskikasoina jotka ei oo sun upeis muodois xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks sä vääristelet mun sanoja? Puhuin kokoajan itsestäni jos et huomannu. Mulle on ihan sama minkälaisia muut ihmiset on, mutta oon itseeni täysin tyytyväinen näin, kuten myös olin ennen tätä koko muutosta. Ja minkä ihmeen takia mulle nousis kusipäähän siitä, että mä oon tiputtanu painoa? Ei terve mä en kestä :D Tää sun puhuminen on juuri perus katkerien ihmisten puhetta, jotka luultavasti ei oo valmiita saavuttamaan elämässään mitään ja sit kun joku saavuttaa, niin heti on pakko mennä aukomaan päätänsä. Mulla on vaan itselläni tavotteita joita haluan saavuttaa,johon kuuluu myös aluksi se ''muotojen'' katoamin koko laihdutusprosessissa. Suosittelen ensin itse kokeilemaan ennen kuin tuut aukomaan nimettömänä tänne näitä juttujasi. Et myöskään varmaan lapsi rakas tiedä, että mulla on selvillä sun IP -osoitteesi :)

      Poista
  4. Sä se Tuuli jaksat aina käyttää tota saatanan katkeruus/kateus korttia! Paina kalloos, et kukaan tervejärkinen ei kadehdi sua vaan säälii. Ihmiset laittaa sulle näitä kommentteja juur sen takia että oon niin nolla. Olit ennen ja olet vieläkin. Terveisin kateellinen anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah en kestä! Voi kuule, jopa mun monet ystävät pitää teitä katkerina ihmisinä. Normaali ihminen ei tule arvostelemaan toisten saavutuksia tuolla tavalla, saatikaan aukomaan päätänsä. Suosittelen kaksi kertaa miettimään näitä teidän kommenttejanne tänne blogin puolelle, koska niin kuin aikaisemmin sanoin, mä nään ja saan selville teidän IP-osoitteenne varsin helposti. Jotain kyllä tarvii sullakin olla päässä vikaa jos tuut sanomaan toista ihmistä nollaksi :D Itsetunnon puutosta varmaan ja koitat nostaa sitä muita ihmisiä arvostelemalla? Et ilmeisesti edes tunne vaan tiedät mut joidenkin ennakkoluulojen perusteella, koska yleensä kaverit ja ystävät osaavat kertoa mielipiteensä omalla nimellään. Mä seison kaikkien mun sanojen takana omalla nimellä, joten jatkossa jos sulla on jotain sanomista tai aukomista mulle niin kirjoitatko omalla nimelläsi kiitos!

      Poista
  5. Onneks sulla on vähän parempia suhteita. Niin kauan ku kyse ei oo kunnianloukkauksesta, niin voi olla aika vaikee selvitellä suojattua IP osoitetta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeuttaako se suojattu IP- osoitesun mielestä silti toisten ihmisten arvosteluun? Tai ylipäätään siihen, että tuut nimettömänä arvostelemaan ja aukomaan päätäsi ihmiselle/ihmisille? Et oo tällöin sinut itsetuntosi kanssa millään tavalla. Itsellä sentään itsetunto on sen verran vahva, että pystyn sanomaan suoraan omat mielipiteeni ilman mitään anonyymi kommentointi vaihtoehtoa. Joten suosittelen tyttö pieni hankkimaan käytöstavat, koska veikkaan aika vahvasti, että sitä ikää on kuitenkin enemmän kuin se 10 vuotta :)

      Poista
  6. Sua nyt ei oo hirveen pahasti täällä loukattu niin miks ihmeessä alat selvittämään jotain ip-osotetta, varsinki kun aina sanot että sua ei anonyymien kommentit haittaa etkä ota ittees niistä? Ja muuttuisko toi kommentti jotenki jos tietäisit kuka sen on kirjottanu? Loukkaantuisit vähemmän vai ehkä enemmän? Ite en ainaka jaksa kirjottaa omalla nimellä kun siitäkös sä vasta vauhkoontuisit ja todennäkösesti olis sä ja sun netti kaverit mun kimpussa puolustelemassa sua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kestä taaskaan :D Jos sua pelottaa se, että mä ja mun ystävät hyökättäis sun kimppuun niin suosittelen lopettamaan täysin kommentoinnin jos et pysty asioita omalla nimelläsi kirjoittamaan. Se tekee susta vaan raukkamaisen seuraamusten pakoilijan :D Ja en sen kummemmin selvittele IP-osoitteita, mutta mulla on yhteen paikkaan tunnukset josta ne nään. Ja voi kuule, se että en ota itseeni näistä kommenteista ei meinaa sitä, että se antaa teille oikeuden haukkua mua täällä tai aukoa muuten päätä.

      Poista
  7. En mä nyt mitenkä hirveen peloissani oo ja ihan hyvin voisin omalla nimelläni kirjotella, jos sä ylipäätään osaisit ottaa kritiikkiä vastaan. Ja niinku jo sanoin, miten se suhun vaikuttais jos tietäisit ketä sulle kommentteja lähettää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos voisit > mikset sitten kirjoita? Musta tää on ihan naurettavaa, että nyt yrität puolustella ittees, kun oot tehnyt jo valintasi olla naurettavana anonyyminä. Toivottavasti joskus osaat edes ilmaista mielipiteesi omalla nimelläsi ja seistä tekojesi takana. Ja en osaa ottaa kritiikkiä vastaan? Onko suorannainen päänaukominen kritiikkiä? En tiedä kuinka moni eri anonyymi täällä nyt kirjoittelee samaan aikaan, mutta yleisesti ottaen osaan ottaa KRITIIKKIÄ vastaan. Pään aukominen ja vittuilu ei mun mielestä täytä kritiikin tunnusmerkkejä. Ja ei se muhun millään muulla tavoin vaikutakkaan, tietäisin vaan kuka raukka siellä ruudun toisella puolella kirjoitteleen ja ensimmäisenä suosittelisin hankkimaan paremman harrastuksen :)

      Poista