12. joulukuuta 2013

FOLLOW ME

 photo insta_zpsf41940e7.jpg

Kuten moni on varmasti tuolta sivupalkista huomannutkin, niin mua voi tosiaan seurailla myös Instagramin kautta, jonne päivittelen mun kuulumisia kuvien kera vielä useammin ja nopeammin kuin tänne blogin puolelle! Varsinkin te, jotka kaipailette mun uusimpia postauksia, niin suosittelen seurailemaan mua Instagramin puolella. 

Pyrin kuitenkin päivittämään blogia yhtä ahkerasti, mutta useimmat blogissakin näkyvät kuvat löytyvät mun Instagram -tililtänikin. Oon niin koukuttunut tuohon ohjelmaan, vaikka olen sitä jo yli vuoden käyttänytkin! 

Onko täällä muita Instagramiin koukuttuneita? ;)

2 kommenttia:

  1. Koska laitat tänne sen forssan lehden jutun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois ehkä helpompi laittaa sit vasta, kun se eka ilmeistyis lehteenki :D Oon tässä viikon odotellu ja aika stressaavaa on.. Tietty ne voi siirtää en julkaisua loppukuuhunkin, koska kyseessä on vähän enemmän tollanen ''uuden vuoden -lupaus'' tyyppinen juttu, mutta laitan sen kyllä heti tänne, kun ilmestyy!

      Poista