8. lokakuuta 2013

Itäkeskuksessa shoppailua

Oltiin siis kaksi viikkoa sitten Itäkeskuksessa shoppailemassa poikaystäväni ja hänen kaverinsa kanssa. Tarkoituksena ei ollut ostaa alunperin mitään, mutta koska olin haaveillut Zaran beigen värisestä neuletakista jo kauan ja uusia pienempiä farkkujakin tarvitsin, oli pakko kotiuttaa jotain mukaankin!

 photo itis2_zps4eda2bc3.jpg
 photo itis1_zps4acb4999.jpg

Matka ei kuitenkaan sujunut ongelmitta. Sunnuntaina huomasin, että toiseen farkkupariin oli jäänyt häly kiinni. Kävelin läpi monet Forssan liikkeet, mutta kuulemma missään täällä ei ole samanlaista hälytinjärjestelmää. Ei siis auttanut kuin lähteä kohti Itäkeskusta. Suuri pettymys kohtasi myös Zaran liikkeessä. Kerroin henkilökunnalle olevani Forssasta ja mitään korvausta en kyseisestä tuotteesta saanut? Sain vain pahoittelut ja paljooko ne siinä tilanteessa auttaa, kun joudun ajamaan 200km yhden päivän aikana vain yhden farkkuparin takia.? Ei yhtään.

 photo Untitled5_zpsed65fee1.jpg

Jatkossa ei siis enää ikinä Itäkeskuksen Zaraan.. Pahoittelen myös tätä hiljaisuutta, joka blogissa on vallannut. Syynä on työharjoittelu, jonka takia mulla ei oo ollut aikaa päivitellä blogia, koska oon töissä arkisin kymmenestä puoli kuuteen! Eiköhän tää jossain vaiheessa normalisoidu :)

4 kommenttia:

  1. ei kiva et jouduit menee takas itäkeskuksee ... mut ei ne nyt tietenkää oo velvollisii sulle korvaamaa mitää jos sä vapaaehtosesti ajat sinne?! työkaluil vaa rikki häly jos ei muuta . ihmiset tekee virheit et ei kannata sentakii alkaa välttelee mestoi.. mut joo . ikävä ettet saanu korvauksii mut ei ne kyl tarviikkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no en meinannu sitä, mutta olin just harjottelussa Kappahlissa ja siellä annettiin alennuskuponki jos myyjä jätti vahingossa hälyn vaatteeseen ja se piippas portilla. Mun tapauksessa ei piipannu ja kävi vielä pahemmin. Oisin ollu ikuisesti kiitollinen jos olis. Mun mielestä joka kaupassa pitäis olla sama periaate. Ei joku alennuslappu voi olla paljoo vaadittu ja just sanoin, että Itäkeskuksen Zarassa en käy enää, mutta muissa kylläkin :)

      Poista
    2. Juu no en meinannu sitä, mutta olin just harjottelussa Kappahlissa ja siellä annettiin alennuskuponki jos myyjä jätti vahingossa hälyn vaatteeseen ja se piippas portilla. Mun tapauksessa ei piipannu ja kävi vielä pahemmin. Oisin ollu ikuisesti kiitollinen jos olis. Mun mielestä joka kaupassa pitäis olla sama periaate. Ei joku alennuslappu voi olla paljoo vaadittu ja just sanoin, että Itäkeskuksen Zarassa en käy enää, mutta muissa kylläkin :)

      Poista