27. lokakuuta 2013

HEALTHY FOOD

 photo Untitled-2_zps6ba64b56.jpg

Mä yksinkertaisesti rakastan terveellistä ruokaa. Sen lisäksi, että se näyttää terveelliseltä, niin siltä se myös maistuukin ja hyvälle maistuukin. Muutin ruokavalioni täysin viime keväänä. Totuin vielä vuosi sitten kokkailemaan itselleni makaronilaatikkoa ja vaikka mitä ruokia, mutta nytkin olen tämän kuukauden syönyt töissä joka päivä kanaa ja sen lisukkeena kasviksia. Paino tosiaan pysyy samana ja on taas lähtenyt laskuun, mutta eipä se haittaa, kun takana on jo 15,2 kiloa! 

En yleensä sen tarkemmin tutki ruokien kalorimääriä vaan pyrin kiinnittämään huomion hiilihydraattien ja proteiinin määrään. Tietysti välillä pitääkin olla herkkuhetkiä, mutta silti ruuan kanssa pidän suht tiukkaa linjaa ja se on suht helppo pitääkin jos vain on valmis siihen. Vaikka mulla on matkaa vielä siihen unelmien kroppaan, niin täytyy muistaa että pelkällä ruokavaliolla sitä kroppaa ei saada aikaiseksi.

 photo lisaumlravinteet_zps504bc10e.jpg

Tilattiin poikaystäväni kanssa mulle Fitnesstukusta muutamia tuotteita, joilla saan mukavasti lisäpotkua treenaamiseen. Tuotteiden lisäksi tilasin myös itselleni Better Bodieksen urheiluliivit, koska vanhat Niken liivit olivat jo niin kulahtaneet ja käyneet isoiksi, joten uusille oli todellakin tarvetta. Vaikka hinta oli suolaiset 45 euroa niin laatu on kyllä hintansa veroinen!

Jos teitä kuitenkin kiinnostaa kuulla enemmän mun treenaamisesta ja ruokavaliosta ja ylipäätään kropan muutoksista, niin ehdotelkaa postausideoita kommenttiboksiin!

10 kommenttia:

  1. Kiinnostaa kaikki terveellinen ruoka sun muut hommat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää siis alkaa vääntämään jotain tekstin tynkää viikonloppuna ;)

      Poista
  2. Hei tosi upeeta, että oot laihtunut noin paljon! :) Itellä ois samanlainen urakka vielä edessä...
    Ois kiva jos tekisit postauksen jossa ois "esimerkkipäivä" eli miten syöt ja reenaat, vähän tarkemmin kuvailtuna :)
    Mukavaa syksynjatkoa ja tsemppiä treeneihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Mulla tää ei ollut mitenkään edessä, mutta nyt oon asettanu vasta itelleni tavotteita! Mutta oon kuitenkin tosi tyytyväinen nytkin, koska yleiskunto ja kestävyys on noussut huomattavasti! Ja voin tehdä tollasen sit ku saan aikaseks hommattua uuden salikortin :) Ja samoin hyvää syksyä ja muista, että siinä urakassa voi kestää pitkäänkin, joten ei kannata luovuttaa heti :)

      Poista
  3. oot ihana! kirjota päivittäin kun en jaksa venaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei vaan kertakaikkiaan riitä aika nyt blogille, kun päivät menee töissä ja illalla yritän vaan rentoutua ja pitäis opinnäytetyötäkin tehdä ja tehdä mestarimyyjäkoulutus loppuun :( Koitan kyllä nopeuttaa tahtia, kunhan palaan taas kouluun!

      Poista
  4. Postaus siitä, millainen olit ennen elämänmuutosta (esim kuva) ja millainen nyt :) Ennen ja jälkeen -jutut on tosi motivoivia! Mulla ei oo koskaan paino jojoillu ja oon aina syöny pieniä annoksia kerrallaan, mutta alettua seurustelemaan paino nousi 10kiloa (joista nyt on onneksi 6kg karistettu).

    Mutta joo, kaiken kaikkiaan kaikenlaiset "elämäntapa muutos" postaukset kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Ja luultavasti käsittelen myös tota ennen tätä muutosta ajanjaksoa, kun kyseisestä aiheesta postauksen teen joko nyt ensi viikolla tai sitä seuraavalla! :)

      Poista
  5. "Ois kiva jos tekisit postauksen jossa ois "esimerkkipäivä" eli miten syöt ja reenaat, vähän tarkemmin kuvailtuna :)"
    jooo tee! :)

    VastaaPoista