8. syyskuuta 2013

Kuka täällä kirjoittaa? MINÄ!

 photo asukuva_zps6117b015.jpg

En itse, eikä varmasti kukaan muukaan olisi uskonut vielä muutama kuukausi sitten, että mä rohkenen kirjoittaa vielä kerran tänne. 
Blogi on ollut hiljaisuudessa muutaman kuukauden ajan ja tästä syystä on tullut paljon kyselyjä, että miksi mä bloggaamisen lopetin. 
Mulla ei vaan kerta kaikkiaan ollut aikaa blogin pitämiselle, eikä elämäntilanne ollut silloin mitä parhain. Nyt mä kuitenkin olen taas täällä, 
bloggaamassa teille.

Tässä kesän aikana on tapahtunut niin paljon kaikkea, että en jaksa erikseen kaikesta kirjoitella ja ajattelinkin, että jätän kesämuistot 
sikseen ja keskityn tähän hetkeen. Olen kuitenkin viettänyt viikon mittaisen ulkomaanmatkan ja nauttinut siellä olosta erityisen paljon. 
Ajattelin kuitenkin, että huomenna voisin kirjoitella itsestäni esittelypostauksen, jotta te uudet lukijat tiedätte, että kuka täällä
 näytön takana kirjoittelee!

Toivottavasti siellä on myös vanhoja lukijoita linjoilla, jotka ootte odottanu mun paluuta! 

12 kommenttia:

  1. JEEE! Kiva että oot tullut takasin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että täällä on edes joku linjoilla! Toivotaan vaan ettei mun mieli muutu ja että jaksaisin taas panostaa tähän kunnolla! :>

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Jeee sinäkin siellä! En malta oottaa, että pääsen vauhtiin tän blogin kanssa :>

      Poista
  3. Et tiiäkkää kui ilonen oon, JEEEEE!!! :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Jee sinäkin siellä! Laittakaapa mulle postaustoiveita jo heti alkuun! :)

      Poista
  5. Jee, todellaki oon oottanu lempparibloggaajaa!! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi Essi! Lupaan, että en ainakaan ihan hetkeen lopeta ja älkää pelästykö jos tulee muutaman päivän mittaisia postaustaukoja, koska en halua tehdä tästä pakkopullaa itelleni :> Toivottavasti kuitenki sisältö tulee miellyttämään tulevaisuudessakin ❤

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! ♥ Oon kyllä niin koukuttunu noihin viininpunasiin farkkuihin, mutta ainoo huono puoli niissä on se, että niihin tarttu kaikki nukka ja lika :/

      Poista