9. syyskuuta 2013

INFO

Kuka täällä kirjoittaa? - Vanhat lukijat sen jo tietävät, mutta kun uusia ihmisiä tänne sivulle kuitenkin eksyy niin aloitetaan ihan perusasioista. 

 photo Untitled-4_zpseac265eb.jpg

 Miksi Forssa?

Olen 20-vuotias nuoren naisen alku Forssasta, jossa olen asunut koko ikäni. Valmistuin 2012 vuoden keväällä media-assistentiksi 
Forssan ammatti-instituutista suhteellisen hyvillä papereilla. Silloin haaveilin pääseväni Helsinkiin asumaan ja opiskelemaan 
joko käsikirjoitusta tai radio- ja televisiotuontantoa. 

No mitä ihmettä mä sitten vielä Forssassa teen? Karu totuus siitä, että en päässyt edes pääsykokeisiin iski vasten kasvoja ja aloitin 
merkonomi opinnot jälleen kerran ammatti-instituutissa vuosi sitten. Tällä hetkellä mä haaveilenkin siitä, että saisin
 tulevaisuudessa työskennellä vaateliikkeessä.

 photo Untitled-45_zpsd2b6908c.jpg

Ihmissuhteet

Mä en oo ikinä kokeillut tarpeelliseksi puhua ihmissuhde asioista blogissani ja ihan syystä. Tällä hetkellä elämässäni on kuitenkin ihana 
ihminen ollut jo kohta vuoden ajan ja olen täysin tyytyväinen tämän hetkiseen elämäntilanteeseen. 

Olen myös ollut aina sitä mieltä, että muutama hyvä ystävä korvaa aina monta hyvää kaveria ja olen onnellinen siitä, 
että mulla on ainakin vähintään kaksi ystävää, joille voin kertoa aina jos mieltä painaa joku asia.

 photo Untitled-45ss_zps44d1a299.jpg

Vapaa-aika

Mitä mä sitten vapaa-ajallani teen? Vietän aikaa poikaystäväni kanssa ja toukokuun lopussa hankin itselleni luppakorvakanin nimeltään 
Emppu, jonka kanssa touhutessa menee myös mukavasti aikaa. Kaiken tämän lisäksi rakastan laulamista 
yli kaiken ja ei oo varmasti olemassa yhtäkään päivää milloin en kotonani laulaisi. 

Vielä viime keväänä bloggailtuani täällä kerroin elämäntapamuutoksestani. Olen siis laihtunut viime marraskuusta lähtien -12,5kg 
ja monet ovat olleet jopa huolissaan tästä asiasta, vaikka itse en nää syytä huoleen vielä. Olen ollut todella tyytyväinen tähän asiaan, 
sillä vaatekokokin on esimerkiksi farkuissa pienentynyt kaksi kokoa. 

Intohimot

Meillä kaikilla on erilaisia intohimoja ja multakin niitä löytyy muutama. Laukkuja ei esimerkiksi voi olla ikinä liikaa. 
En ole ikinä ollut mikään kenkähamstraaja, koska pituutta löytyy 177cm ja korkokenkiä tästä syystä vältän enemmän kuin mielelläni. 
Intohimoihin kuuluu myös shoppailu ja muoti.




5 kommenttia:

  1. miten mulla oli muistikuva et oot muuttamassa hämeenlinnaan? vai oliko se sit vaan joku muu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tarkotuksena oli muuttaa nyt syksyllä, mutta muutto siirtyy ens kevääseen, koska loppujen lopuks tuntuu järkevämmält muuttaa vasta sillon :)

      Poista
    2. valmistuks sillon keväällä si? onhan se fiksumpi juu, ei jää opinnot kesken! :)

      Poista
    3. Juu jälleen kerran! Tarkotus ois saada huhtikuuhun mennessä asunto sieltä ja suorittaa harjottelu siellä ja jatkaa siitä suoraan töissä jos joku sellanen paikka sattuu löytymään :) Ois loppujen lopuks ollu nyt kauheeta säätämistä, kun koulu on kuitenkin Forssassa ja sit oisin ollu vaan kaks kuukautta harjottelussa siellä ja sit taas kävisin täällä koulussa :)

      Poista
    4. nonni, toivotaan että kaikki sujuu!

      Poista