22. syyskuuta 2013

Ikuinen ongelma: Hiukset

Moni varmasti arveleekin jo pelkän otsikon perusteella, että mitä on luvassa. Oon siis viettänyt elämästäni n. 3 vuotta pidennysten ''orjana''. 
Vaikka itsetunto niiden myötä on kasvanutkin, niin silti kaipaan vaihtelua. Mulla itsellä on todella huonossa kunnossa olevat hiukset, 
joita olen yrittänyt peittää pidennyksien avulla. 

 photo Snapshot_20130922_36_zpsd39dc6b3.jpg

Tähän on kuitenkin tultava muutos! Mun päänahka ei todellakaan kestä enää rasitusta ja tästä syystä oon poistamassa pidennykset lähi 
viikkojen aikana. Viimeisestä huollostakin on yli kaksi kuukautta, joten voitte vaan ajatella, kuinka rastottunut mun päänahkani on. 
Mielessäni pyörii kuitenkin vain yksi ongelma. Mikä tulee olemaan omien hiuksieni väri? Tämä kesällä värjättä liukuvärjäys kun ei 
oikein sovi lyhyisiin hiuksiin ja kamalan tummaksikaan en viitsisi värjätä, koska mut tuntien oon kuitenkin värjäämässä ens vuonna taas vaaleat. 

Nyt mä pyydänkin teitä lukijoita kertomaan, että mikä hiusväri sopis kaikista parhaiten lyhyisiin hiuksiin ja juuri mulle! :)

Pss. Postausehdotukset on enemmän kuin tervetulleita!

6 kommenttia:

  1. Päänahka tuskin rastoittuu :D Vaan luultavasti omat hiuksesi ovat rastoittuneen pidennysten kiinnitykohdista? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne sieltäkin on rastoittunu, mutta siinä vaiheessa, kun sitä hiusta alkaa kertymän myös siihen pidennyksen ympärille niin on alkanu rastoittumaan myös se osio, joka on teipin yläpuolella. Tän asian takia oon joutunu repimään jo kaks pidennystä irti ihan suosiolla > seurauksena omia hiuksia lähti kiitettävästi irti :) Kaikista pahin paikka on mulla niska, koska mulla on niin lyhyet hiukset alta ja ne väkisinkin sotkeutuu aina pidennyksiin :)

      Poista
  2. Ikävä kyllä juurikin se blondi, näytät super nätiltä siinä. Mutta tosiaan ei oo varmaan kauheen hyväks ruveta blondaa jos tukka on muutenki huonossa kunnossa. Mut mun mielestä blondit hiukset sopi sulle hyvin ja näyttäisit varmaan upeelta nyt ku oot ihan tikissä kroppas suhteen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot itseasiassa aivan oikeassa! Mä jopa harkitsin mielessäni eilen, että jos menis ostamaan blondi värin, mutta ei... Katoin yks päivä vanhoja kuvia ja kyllä sitä vaaleeta hiusväriä on ikävä :( Mä en jaksa niitä jatkuvia tyvivärjäyksiä ja lisäksi hiukset on muutenki niin huonossa kunnossa ettei viitti :/ Haha ja en oo lähellekkää tikissä, vois olla tikimmässäki! :D Ehkä päädyn johonkin vaaleaan, mutta en kuitenkaan ihan blondiin :)

      Poista
  3. Jotain vaaleampaa mutta älä todellakaan ala blondaamaan, sun hiusten kunto vaan pahenee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin :) Tosin vaalee on vaikee saada ilman mitään värinpoistoo, kun tyvi on tällä hetkellä tosi tumma :( Saa nähdä mitä keksin tälle reuhkalle! Kauheen tummaks en viittis vetää, koska siitä vaalentaminen on vielä pahempaa :/

      Poista